
Een portaal is ontworpen om gebruikers een gepersonaliseerde ervaring te bieden. Het is een handige en effectieve manier om jouw klanten, medewerkers, leveranciers of partners te bereiken.
Een portaal biedt toegang tot relevante informatie en functionaliteiten, zoals bijvoorbeeld een dashboard, rapporten, nieuws, een agenda of berichten.
Bij Lundo hebben we jarenlange ervaring met het ontwikkelen van klantportalen. We helpen je graag bij het opzetten van een gebruiksvriendelijke en efficiënte oplossing.
Bied een uitstekende klantenservice-ervaring met een klantenportaal. Hier kunnen klanten hun vragen stellen, problemen melden en snel toegang krijgen tot relevante informatie. Zo verhoog je jouw klanttevredenheid.
Zet in op het welzijn van je medewerkers met een vitaliteitsportaal. Hiermee kun je waardevolle programma's aanbieden die de gezondheid en het welzijn van je team bevorderen. Dit leidt tot verhoogde productiviteit en tevredenheid op de werkplek.
Wij bieden op maat gemaakte oplossingen om je franchisebeheer te vereenvoudigen. Zo kun je eenvoudig meerdere locaties beheren, communicatie stroomlijnen, het DTP-proces automatiseren en consistente merkuitingen binnen jouw franchiseformule bevorderen.
Een portaal kan helpen bij het stroomlijnen van interne processen. Hierdoor worden de efficiëntie en productiviteit van je bedrijf verbeterd. Werknemers hebben bijvoorbeeld gemakkelijk toegang tot belangrijke documenten en informatie, en kunnen communiceren met andere afdelingen en teamleden.
Een portaal kan kostenbesparend zijn, omdat jouw bedrijf minder afhankelijk wordt van fysieke documenten en papierwerk. Ook kan het de noodzaak verminderen om klanten te helpen via telefonische ondersteuning of in persoon.
Een portaal biedt jouw klanten een gepersonaliseerde ervaring, waar ze gemakkelijk informatie kunnen vinden en interactie kunnen hebben met het bedrijf. Het kan helpen bij het verbeteren van de klantbetrokkenheid en het versterken van de relatie met je klanten.
Als je bedrijf groeit, kan een portaal helpen bij het beheren van toenemende hoeveelheden informatie en communicatie. Het kan ook helpen bij het beheren van je klantenrelaties en het verbeteren van de algehele klantervaring.
Wil jij eens sparren met één van onze experts? Start hier je project en we nemen contact met je op om je project te bespreken.
Binnen onze development teams werken we met verschillende stacks voor frontend en backend. Nieuwsgierig naar welke programmeertalen, framework en tools we verder gebruiken?


Wij volgen de hoogste beveiligingsstandaarden
Ook is opslag van medische gegevens in goede handen
Lundo levert al sinds 2007 hoogwaardige applicaties
Wij ontwikkelen in-house en hosten in Nederland