Lundo neemt stokje over van Time2impress
Lundo neemt online mediabureau Time2impress over en gaat door als softwarebedrijf. Na 12,5 jaar de focus te hebben gehad op de realisatie van websites en het verzorgen van online marketing, gooit het team het roer om. Onder de naam Lundo gaat het bedrijf verder, maar dan volledig gericht op het ontwikkelen, leveren en onderhouden van online software.
Van Time2impress naar Lundo
Hoewel Time2impress voornamelijk diensten leverde op het gebied van online media, verschoof de focus de laatste jaren steeds meer naar het ontwikkelen van softwareplatformen voor verschillende branches. Met de kennis en ervaring die hiermee is opgedaan, zag het team veel kansen op het gebied van cloudbased bedrijfssoftware. Ze zijn ervan overtuigd meer bedrijven te kunnen helpen om efficiënter te werken en te groeien – nu én in de toekomst. En dat is precies waar Lundo zich voor inzet.
Software-as-a-Service
Lundo ontwikkelt Software-as-a-Service concepten. Dit betekent dat software online wordt aangeboden als dienst. De platformen, die alle functionaliteiten aanbieden in één geïntegreerd pakket, zijn dus toegankelijk vanaf iedere locatie en elk device met een internetverbinding. Je betaalt bovendien alleen voor wat je gebruikt.
De platformen van Lundo zijn Next Gen: niet saai en ingewikkeld, maar met optimaal gebruiksgemak en een pakkend design. De software is klaar voor de toekomst: eindeloos te gebruiken, overal ter wereld toegankelijk en altijd up-to-date.